
Conversion Rate Optimization
Conversion Rate Optimization (CRO) ondersteunt siteprestaties door de verhouding van sitebezoekers die worden omgezet in daadwerkelijke klanten te verbeteren. CRO helpt ook bij het verhogen van verkopen, doorklikpercentages en andere ongedefinieerde doelen zonder dat u de hoeveelheid verkeer naar uw website hoeft te verhogen.
Conversiepercentageresultaten beïnvloeden ook de ROI van elke verkeersbron en campagne die u uitvoert; dus hoe hoger uw conversiepercentage, hoe beter uw ROI zal zijn.
CRO verbetert bijna elk ander aspect van digitale marketing door de waarde van uw website voor elke bezoeker te vergroten. De voortdurende verandering is te danken aan permanente verbeteringen binnen uw CRO en duurt lang nadat de tests zijn voltooid. Op deze manier, zelfs als u besluit om over vier jaar een geheel nieuwe website te bouwen, zou u nog steeds de resultaten van alle tests die nu zijn uitgevoerd, behouden en kunnen gebruiken. De informatie zou nog steeds een kennisbank zijn van optimale praktijken die nuttig zijn voor uw volgende onderneming.
CRO technieken
A/B Split Testing
Betere website ROI
Wij geloven dat effectieve communicatie aan het begin van onze samenwerking ons in staat stelt een "testpad" te creëren dat meetbare maar specifieke doelen biedt voor omzet, klantloyaliteit en algehele toename van het marktaandeel.

Wij zijn gericht op het bereiken van blijvende doelen door continu onderzoek, ambitieuze ontwikkeling, rigoureuze tests en nauwkeurige rapportage. Ons team van experts zal de manieren waarop gebruikers met uw website omgaan grondig analyseren en tegelijkertijd strategieën ontwikkelen om de betrokkenheid van klanten en het conversiepercentage te vergroten.
Wij helpen u om ervoor te zorgen dat bezoekers doen wat u wilt dat ze doen op uw site. Ons team staat klaar om u te helpen uw site te optimaliseren en de conversiepercentages te verhogen. Zo bieden we een succesvolle CRO-strategie met een langetermijneffect voor uw bedrijf.
21
CRO
15
Design Update
9
Website Redesign
17
A/B Split Testing
6
Website Flow Redesign
11
Adding Social Sharing
Onze CRO-analisten gebruiken de beste tools in de industrie voor het verzamelen en visualiseren van data om de snelste en meest effectieve beslissingen te nemen. We doen dit ook op zo'n manier dat u niet elke keer dat er een on-site test wordt gemaakt, uw websitecode hoeft te updaten of te wijzigen.
Wij bieden de meest effectieve CRO-technieken, A/B-splittesten, multivariate testen en diverse andere methoden, zoals wijzigingen in site-indeling, nabijheid, kleur, velden en journey-paden. We gebruiken al deze informatie totdat we bepalen welke combinatie van bovenstaande de hoogste conversieratio oplevert.
Met behulp van een testgerichte aanpak zorgen we ervoor dat we de beste resultaten behalen die specifiek zijn voor uw bedrijf. Ons team zal voortdurend alle aspecten van uw website testen en verbeteren, controleren (en opnieuw controleren) wat werkt en wat niet om meer van uw bezoekers om te zetten in geconverteerde klanten.